David Tennant - The Royal Tennant Company Index du Forum
David Tennant - The Royal Tennant Company
Le premier et unique forum francophone dédié à David Tennant

David Tennant - The Royal Tennant Company Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: [Convention] Midnight ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    David Tennant - The Royal Tennant Company Index du Forum -> David, sa vie, ses oeuvres... -> David -> Conventions
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Duam78
Lady of the Tardis

MessagePosté le: Ven 29 Juin 2012 - 18:25    Sujet du message: [Convention] Midnight Répondre en citant

David Tennant & Billie Piper seront présents à la
Midnight Fan Convention
 Birmingham Hilton - Dimanche16 décembre 2012  

sessions photos + session autographes, guest talk et ils seront à la cérémonie de fermeture.
Midnight est une convention dont le thème est centré sur la 10e incarnation du Docteur.

Seront aussi présents : Gareth David Lloyd, Kai Owen, Jim Swallow et Tony Lee.

prix de 90 à 160 £

toutes les informations : http://www.seanharry.com/midnight/index.htm

source

Merci Circus Doll pour l'avatar
Publicité

MessagePosté le: Ven 29 Juin 2012 - 18:25    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
isaf
Tennant Encyclopedia

MessagePosté le: Dim 16 Déc 2012 - 21:18    Sujet du message: [Convention] Midnight Répondre en citant

Voici un compte-rendu de la session de questions-réponses à laquelle David et Billie ont répondus aujourd'hui à la convention : http://tennantnews.blogspot.ch/2012/12/live-chat-from-david-tennant-billie.html

Citation:

David Tennant & Billie Piper deny that there is a Doctor Who movie and doubt they would be cast if there was one.
David Tennant says that Billie could play Rose's mum now - he just about gets away with that comment!
David Tennant & Billie Piper swerve the question of what 10.2 and Rose are getting up to although David then says organic farming!
Billie Piper says she's never seen the Doctor Who episode Journey's End!
David Tennant denies 10.2 is a fake. He's exactly the same as the Doctor but he doesn't wear a tie!
David Tennant covers for Billie Piper's lack of classic Who knowledge and says that the classic monster they would like to battle is the Zygons.
Questioning takes on a more adult tone. David asks if the panel has been scripted by John Barrowman!!
The Doctor and Rose would have twins says David, called Gallifrey and Debenhams!
David Tennant says, even though the fame can be quite overwhelming he has never regretted saying yes to Russell T Davies.
Billie Piper is forced to recall the bean husk in the hot chocolate episode.
Billie Piper wishes she had been able to work with Catherine Tate more.
David will not be drawn on the question of a return to the stage. He eventually said he hoped to soonish.
David Tennant only found out yesterday that he will be playing the Virgin Mary in the Absolute Radio nativity play.
David would love to work with both Billie Piper & Catherine Tate again.
David Tennant & Billie Piper say they have talked about working together again and say it's only a matter of time.
David Tennant was moved that all of the ex-companions were involved in his last episode and thrilled that Billie Piper could take part.
Billie Piper's guilty pleasures: lager, rubbish TV and cheesy music
David Tennant's guilty pleasures - drinking strong black coffee till his heart stops and eating Cadbury's Boost. Also CostaTiffin.
David Tennant says a return to Doctor Who would depend on the circumstances. And being asked!
Billie Piper's favourite moments: on the beach and falling down the lift shaft
Recalling what made them laugh on set - Rose losing her face and the werewolf. All the serious stuff!
Billie's favourite people to work with we're Camille and Shaun Dingwall. David Tennant mentions RTD, Julie Gardner, Catherine Tate
David Tennant also remembers fondly the special times working with Elisabeth Sladen "She was just heaven"
Billie Piper says that she & David Tennant bonded instantly. David found it a huge relief that it turned out to be so much fun.
Billie Piper says that she misses David Tennant, Wales and the crew.
Billie Piper - filming some of the more 'awkward' scenes in Secret Diary she had to be detached and trust in her co-stars.
David Tennant reveals that he can't pronounce the word Peugot properly!
Worst moments on set: Billie Piper recalls a freezing cold night shoot for Rise Of The Cybermen dressed in a waitress outfit.
David Tennant also remembers being very cold filming Fear Her.
Scariest stuff for David & Billie: Davros, The Host in Tooth and Claw and the Beast in The Satan Pit.
Billie Piper and David Tennant are now arguing about their Top Gear laps and see through tops.
The questions turn back to the on set antics of John Barrowman David Tennant says John is good value to have around
David is persuaded to give a final allons-y before leaving!

Un grand grand MERCI à Duam78!!!!
cecilouette
Adorateur

MessagePosté le: Dim 16 Déc 2012 - 21:32    Sujet du message: [Convention] Midnight Répondre en citant

Il me semblait avoir déjà lu certaines phrases... En effet, sur l'ami Twitter !  D'ailleurs j'y ai vu quelques photos très sympathiques !  Sinon, moi aussi, j'aimerai bien voir David et Billie à nouveau ensemble devant une caméra ! 

Visiter le site web du posteur MSN
isaf
Tennant Encyclopedia

MessagePosté le: Mar 18 Déc 2012 - 20:51    Sujet du message: [Convention] Midnight Répondre en citant

Deux vidéos prises pendant la session de Questions-Réponses :

David Tennant et Billie Piper parlent Zygons et répondent à une question très étrange :

David Tennant fini par un magnifique "Allons-y" :

Un grand grand MERCI à Duam78!!!!
Pilla
Fan en devenir

MessagePosté le: Mer 19 Déc 2012 - 21:50    Sujet du message: [Convention] Midnight Répondre en citant

Bien sympa ce petit compte-rendu de questions-réponses!! ça donne envie d'y aller... mais bon les voyages de fin d'année en tant 
que vie de comptable c'est pas le top...  

Par contre, j'arrive pas à lire les vidéos...    !!! elles sont tirées d'où afin que je puisse les retrouver sur le net?  
cecilouette
Adorateur

MessagePosté le: Mer 19 Déc 2012 - 21:53    Sujet du message: [Convention] Midnight Répondre en citant

J'ai trouvé ces vidéos sur youtube !

Visiter le site web du posteur MSN
rose1978
RTC Helpers

Localisation: (Belgique pluvieuse donc pour le même prix je préfèrerais Londres

MessagePosté le: Ven 15 Fév 2013 - 22:18    Sujet du message: [Convention] Midnight Répondre en citant

J'en ai une autre où David et Billie parlent de l'univers parallèle de Dr who.

http://www.sendspace.com/file/wzzjeq
RTC Helpers

Localisation: (Belgique pluvieuse donc pour le même prix je préfèrerais Londres

MessagePosté le: Ven 15 Fév 2013 - 22:23    Sujet du message: [Convention] Midnight Répondre en citant

Et une autre où ils parlent qu'ils aimeraient retravailler ensemble et que ce n'est qu'une question de temps.

http://www.sendspace.com/file/ercwth

MessagePosté le: Aujourd’hui à 04:15    Sujet du message: [Convention] Midnight

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    David Tennant - The Royal Tennant Company Index du Forum -> David, sa vie, ses oeuvres... -> David -> Conventions Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Flowers of Evil © theme by larme d'ange 2006